စဥ္းစားမႈမပါဘဲ သင္ယူေသာ ပညာသည္ အခ်ည္းႏွီးျဖစ္၍ ၊ ပညာမရွိဘဲ စဥ္းစားျခင္းကား အလြန္ အႏၱရာယ္ၾကီးေပသည္။ (ကြန္ျဖဴးရွပ္)

Tuesday, October 4, 2011

Window Registry ကိုေလ႔လာလိုသူမ်ားအတြက္

RFF :ေနမင္းေမာင္
ကၽြန္ေတာ္အခု Window Registry ကိုေလ႔လာလိုသူမ်ားအတြက္ ဒီစာအုပ္ေလးကိုတင္ေပးလိုက္တာ
ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီစာအုပ္ေလးကို ဆရာ ကိုထူးခၽြန္ေရးထားတာပါ။ Window Registryကိုအေသးစိတ္က
ေနၿပီးျပဳျပင္နည္းေတြပါ ျပည္႔ျပည္႔စံုစံု ေရးေပးထားပါတယ္။ ရွိၿပီးသားသူေတြကေတာ႔  သည္းခံေပးပါ
ခင္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုလည္း  ညီမေလးတစ္ေယာက္က ေမးလ္ထဲကေနပို႔ေပး လိုက္လို႔ရလာတာပါ။
ကၽြန္ေတာ္လည္း ရရျခင္း တင္ေပးလိုက္တာပါ။ အားလံုးပဲအဆင္ေျပၾကပါေစဗ်ာ။
ေနာက္ကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္အခုလို E book ေလးေတြရတာနဲ႔ တင္ေပးပါ႔မယ္။ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ
ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ေလးက ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။

Window Registry

Downloading from ifile.it

Downloading from mediafire
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...