စဥ္းစားမႈမပါဘဲ သင္ယူေသာ ပညာသည္ အခ်ည္းႏွီးျဖစ္၍ ၊ ပညာမရွိဘဲ စဥ္းစားျခင္းကား အလြန္ အႏၱရာယ္ၾကီးေပသည္။ (ကြန္ျဖဴးရွပ္)

Wednesday, September 28, 2011

Hacking လုိ႔ေအာ္သံေတြမၾကာမၾကာၾကားေနရလုိ ့..စိတ္၀င္စားရင္...

RFF: သံလံုငယ္
 

က်ေနာ္႔ကို ဒီနစ္ေလး ဟတ္ေပးပါတို႔၊ ဒီ၀ဘ္ေလး ဟတ္လို႔ရမလား တို႔ လာလာေမးသူမ်ားအတြက္ သြားေရာက္ဆက္သြယ္ ၾကပါကုန္ ….. (Hacking နဲ႔ ပါတ္သတ္ၿပီး က်ေနာ္မ်ိဳးစံုေအာင္ ေျပာခဲ႔ၿပီးပါၿပီ။ မိမိဘာသာ စဥ္းစား ေတြးေတာၿပီးမွ ဆံုးျဖတ္ပါ။ က်ေနာ္ေပးတဲ႔လင္႔ဆိုၿပီး အျပည္႔အ၀ယံုၾကည္မေနပါနဲ႔။ က်ေနာ္နဲ႔ မည္သို႔မွ် မပါတ္သတ္ေသာ လင္႔တစ္ခုသာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါမ်ိဳးလည္း ရိွပါလားလို႔ သိသြားေအာင္ ေျပာျပတာပဲ ရိွပါတယ္။ ဒီလင္႔နဲ႔ ပါတ္သတ္ၿပီး ေနာက္ဆက္တြဲ ျပႆနာမ်ားအားလံုးက်ေနာ္ႏွင္႔ မည္သို႔မွ် မသက္ဆိုင္ပါ)


သြားၾကည့္လုိက္ပါဗ်ာ..လင့္က ဒီမွာ ပါ....နည္းပညာဗဟုသုတ တုိးပြားႏုိင္ၾကပါေစဗ်ာ....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...